OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2021 Z DNIA 25.06.2021 R. NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
KOMENDANT STRAŻY MIEJSKIEJ W MILANÓWKU
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Zastępcy Komendanta Straży Miejskiej w Milanówku
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282);
- ukończone 21 lat;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- niekaralność w zakresie zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami
publicznymi;
- stan zdrowia kandydata pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Komendanta Straży Miejskiej
(sprawność pod względem fizycznym i psychicznym);
- nienaganna opinia;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 4 letni staż pracy (umowa o pracę) preferowany staż pracy w służbach mundurowych (straż
miejska, policja, wojsko, straż pożarna, straż graniczna);
- znajomość ustaw w szczególności: o strażach gminnych wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczeniach, Kodeksu karnego, Kodeksu postępowania karnego, Prawa,
o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o pracownikach samorządowych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; - umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- prawo jazdy kategorii B;
- umiejętności zarządcze (zwłaszcza umiejętność zarządzania zespołem pracowników), organizacyjne,
analityczne i koncepcyjne;
- wysoka kultura osobista;
- opanowanie, cierpliwość, odporność na stres;
- komunikatywność, odpowiedzialność, skrupulatność, obowiązkowość i samodzielność;
- dyspozycyjność.
Wymaganie dodatkowe:
- świadectwo ukończenia szkolenia podstawowego dla strażników gminnych/ miejskich;
- doświadczenie w zakresie kierowania zespołami;
- zdolność wyrażania i obrony swojego zdania, wzmacniania motywacji własnej i innych osób;
- umiejętności negocjacyjne, asertywność;
- zdecydowanie, determinacja w dążeniu do celu;
- wysoka motywacja, przedsiębiorczość w działaniu.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: Praca w budynku Straży Miejskiej w Milanówku, który nie jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych oraz w terenie miasta Milanówka.
Stanowisko pracy: Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz w terenie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zastępowanie Komendanta Straży Miejskiej w Milanówku podczas nieobecności;
- Współpraca z Komendantem Straży Miejskiej w Milanówku, w szczególności w obszarach:
- kierowania, organizowania pracy i zapewnienia sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz reprezentowania jednostki na zewnątrz;
- współpracy z Policją, Strażą Pożarną, Służbami medycznymi i innymi jednostkami w zakresie związanym z bezpieczeństwem i porządkiem publicznym;
- nadzoru nad wykonywaniem czynności administracyjnych w zakresie prowadzenia wszelkiej korespondencji dotyczącej działalności Straży Miejskiej w Milanówku;
- kontroli ewidencji nałożonych przez strażników mandatów karnych; planowania budżetu, dysponowania jego środkami finansowymi oraz ponoszenia odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie;
- terminowego i rzetelnego realizowania zadań, w tym sporządzania sprawozdawczości;
- budowania pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenia standardów bezpieczeństwa mieszkańców;
Wykonywanie zadań zleconych przez Komendanta Straży Miejskiej w Milanówku.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny *
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ? ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie
z przepisami o służbie cywilnej; - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*, - oświadczenie kandydata o niekaraniu zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi*, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
w tym publikację danych osobowych (imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru*.
* druki kwestionariusza i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl
Zatrudnienie planowane
Od sierpnia 2021 r., w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.
Termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32,
- lub pocztą na adres: Straż Miejska w Milanówku, ul. Warszawska 32, 05-822 Milanówek.
- Ze względu na przeciwdziałanie i zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 dopuszczalne jest przesłanie skanów dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: sm@milanowek.pl
Oryginały dokumentów aplikacyjnych zostaną zweryfikowane przez komisję w trakcie rekrutacji. - z dopiskiem: ?OGŁOSZENIE NR 2/2021 ? oraz podanym numerem telefonu kontaktowego
- w terminie do dnia 12 lipca 2021 r. do godz. 18.00
- Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.milanowek.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej w Milanówku.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Milanówku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Z kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Straż Miejska nie odsyła. Kandydat może
je odebrać w kadrach Straży Miejskiej (budynek D Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Żabie Oczko 1, I piętro) po zakończeniu procesu rekrutacji. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Komendant Straży Miejskiej
w Milanówku
/ – /
Robert Skirski
Przygotowała: Joanna Pakuła