Komendant Straży Miejskiej w Milanówku ogłasza nabór kandydatów na stanowisko od Aplikanta do Starszego Inspektora Straży Miejskiej w Milanówku.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 26 kwietnia r. do godz. 16:00 z dopiskiem: ,,Ogłoszenie nr 1/2024” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32
- lub pocztą na adres: Straż Miejska w Milanówku, ul. Warszawska 32, 05-822 Milanówek
Dopuszczalne jest również przesłanie skanów dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: straz_miejska@milanowek.pl Oryginały dokumentów aplikacyjnych zostaną zweryfikowane przez komisję w trakcie rekrutacji.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej w Milanówku.
Druki kwestionariusza i oświadczeń są do pobrania na stronie www.BIP.milanowek.